Friday, September 3, 2010

Terbongkarnya KeMUNAFIKan PAS

KOTA BHARU 3 Sept. – Pas mengakui hukum hudud tidak semestinya dilaksanakan sekiranya pakatan pembangkang menang pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) dan memerintah negara.

Timbalan Pesuruhjaya 3 Pas Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah berkata, Pas dan parti-parti dalam pakatan pembangkang pada peringkat ini telah bersetuju untuk tidak membincangkan soal pelaksanaan hukum hudud yang menjadi agenda perjuangan parti itu selama ini.

Subhanallah, ana memang ternanti kenyataan sebegini terpacul dari mulut bAhlul pas sendiri.  Syabas kerana berani berkata benar.  Apatah lagi, kenyataan ini dbuat oleh TP 3 Pas.  Namun, ana ingin mengutarakan tentang pengkafiran berskala besar yang pas lakukan selama bertahun-tahun kepada UMNO akibat tidak sependapat dalam isu hudud ini.  Klu orang UMNO dikafirkan disebabkan oleh isu ini, dimanakah tahap kasta Pas pada waktu dan ketika ini?  Bukankah pas melabel bahawa perlembagaan yang ada sekarang adalah sekular warisan dari penjajah dan wajib ditukar?  Mengapa mahu "mempertahankan dan mengamalkan" perlembagaan itu?  Mudah sungguh pas sujud sambil meminum air rendaman kaki DAPigs dan PKR.  Dari laungan menegakkan hukum Allah di bumi Malaysia, ia  telah ditukar semata-mata kerana dendam kesumat syaitannirrajim kepada UMNO/BN.  

Ana berpendapat sesungguhnya PAS bukan sahaja telah menjual Agama untuk undi, malah Pas telah melacurkan Agama, asal dendam terbalas.  Masyaallah, betapa munafiknya bAhlul Pas itu... Opss satu lagi.  Ana cuba cari kalau2 berita ini tersiar di Haramkah Daily, tapi ana gagal mencarinya....  klu ada, anta boleh bagitau ana...

Alhamdullillah... akhirnya, kita memperoleh kemenangan yang besar pada bulan mulia ini.  Persis seperti waktu kejadian Perang Badar... Maha Suci Allah, Tuhan sekelian Alam...

ALLAHUAKBAR!!!

No comments:

Post a Comment