Sunday, September 16, 2012

KETUANAN YAHUDI...PANAS!!!! BUKTI ANWAR PUNCA MESIR HANCUR???



Belum pun reda gelombang di Mesir, kini bangkit pula rakyat di Yaman dan Algeria. Demikian fenomena demonstrasi yang muncul di sana-sini seiring dengan berkobarnya fitnah akhir zaman sebagaimana banyak dikhabarkan dalam hadis-hadis Nabi.

Seruan-seruan demonstrasi ini bukanlah suatu yang lahir daripada anjuran sunnah Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa Sallam sedikit pun. Tidak pula dianjurkan oleh para sahabat dan ulama yang mengikuti mereka dengan baik. Sebaliknya ia muncul melalui idea dan tangan-tangan ghaib golongan kuffar dan ahli bid’ah, lalu ia dihias menggunakan slogan “Keamanan”, “Kebebasan Bersuara” dan “Keadilan Sejagat” sehingga umat Islam pun ramai yang terpesona lalu terpedaya.

p/s : Inilah yang nak dibuat oleh Anwar Ibrahim ke atas Malaysia. Yang kita duk bertelagah sesama sendiri.. inilah dia pemimpin yang di puja puji oleh ahli Pakatan Rakyat..

Kita tak ada masalah orang menyokong Pakatan Rakyat.. tapi jangan lah sampai nak memusnahkan negara. Negara Mesir musnah dialah puncanya.. Cakap tak caya.. 

Anwar tu proksi Yahudi.. Sudah lah.. Bersatulah.. Jangan hendak mahu menegakkan benang yang basah saja.. Kita akur Pakatan Rakyat sayangkan Anwar Ibrahim bukan sebab kepimpinan dan ketokohannya di dalam kepimpinannya.. 

Tetapi di sebalik lakonan dan retorik.. apa lagi hipokrit kepada semua.. Sudah-sudahlah mempercayai Anwar Ibrahim ni kalau mahu Malaysia terus selamat dengan aman makmur.

1 comment: