Wednesday, November 10, 2010

Kerajaan Pas Kelantan Memang Tak Minat Bina Masjid

Assalamualaikum
Kerajaan Pas Kelantan memang tidak berminat bina masjid.  Hakikat yang sudah beberapa kali didedahkan oleh wakil rakyat UMNO akhirnya diakui oleh wakil rakyat Pas sendiri! Nampaknya wakil rakyat Pas Kelantan sendiri sudah tidak tahan dengan sandiwara dan retorik pemimpin mereka. Islam Pas adalah kosmetik, hanya hiasan untuk papan-papan iklan.

Tembelang tiket ke syurga dipegang oleh Nik Aziz akhirnya pecah berbau busuk lagi meloyakan.
Semalam pada persidangan dewan undangan negeri Kelantan,  wakil rakyat Pas sendiri menempelak kerajaan pimpinan parti itu yang meluluskan beberapa pembangunan bandar baru tanpa mengambil kira pembinaan masjid.

ADUN Pas Tawang, Hassan Mohamood  mempersoalkan tindakan kerajaan negeri Pas yang disifatkannya tidak memberi keutamaan terhadap pembinaan masjid di setiap pembangunan bandar baru yang dilaksanakan di Kelantan.

Menurut Hassan, perkara tersebut boleh dilihat dalam pelaksanaan pembangunan Bandar Baru Tunjung dan Lembah Sireh apabila pembinaan masjid tidak diberikan penekanan berbanding bangunan lain yang telah siap dibina.

Yang mengejutkan, Hassan  mempersoalkan projek pembinaan masjid di Lojing yang belum bermula tetapi peruntukan sebanyak RM1 juta telah pun diluluskan! Mana pergi duit tuu.

Alahai Pas, banyak sungguh temberang dan putar.  Kasihan penyokong totok Pas kena tipu.  Sedarlah tiket ke syurga bukan ada di tangan Nik Aziz! Syurga neraka Allah s.w.t yang tentukan.

HAJI Z
KUALA LUMPUR

No comments:

Post a Comment