Wednesday, June 1, 2011


PEMBANGKANG JUAL FITNAH MERATA !!!
Kebelakangan ini parti pembangkang dilihat begitu aktif mengadakan ceramah di merata tempat di negeri ini telah menimbulkan persoalan apakah pula langkah yang akan dibuat oleh kerajaan Barisan Nasional.
Menteri Besar memberitahu Barisan Nasional (BN) membuat sesuatu bukan mengikut rentak parti pembangkang kerana BN mempunyai cara juga strategi sendiri dalam aspek memenangi hati rakyat iaitu dengan mengutamakan perpaduan dan kesejahteraan rakyat.
BN sentiasa mendekati rakyat dengan mengambil tahu hal – ehwal serta menyelesaikan masalah mereka dan konsep sesi mendengar ini sentiasa berterusan sebagai bukti BN sentiasa membela rakyat seterusnya memberi keyakinan kepada perjuangan BN selama ini.
Ujar, “ Parti pembangkang boleh buat apa saja tetapi telah tenyata semua tidak betul, semua yang mereka cakap hanya pembohongan serta fitnah yang cuma mahu mngelirukan rakyat”.
Tok Mad cakap cakap tu betul, rakyat Negeri Sembilan mesti sedar fitnah yang dibawa oleh parti pembangkang ini.
Lihatlah dengan fikiran terbuka segala usaha pembangunan serta bantuan yang telah diberikan untuk membela nasib rakyat, termasuk di bidang pelajaran dan pembasmian kemiskinan.
Semua telah dilakukan oleh Kerajaan Negeri Sembilan dibawah kepimpinan BN.
Jadi sebagai rakyat, kita mesti sedar dan menjaga kesejahteraan ini dengan terus menyokong BN dan kita tolak pembangkang yang hanya pandai bercakap bohong bawa fitnah merata…
KITA BANGKIT BERJUANG MEMERTAHANKAN KESINAMBUNGAN BN MENJAGA KEAMANAN DAN KESEJAHTERAAN KITA…..
JANGAN BIARKAN PENGKHIANAT BANGSA MEMECAH BELAHKAN KITA !!!


No comments:

Post a Comment