Tuesday, August 23, 2011

Jangan kompromi dengan musuh Islam


 
Dengan dunia tanpa sempadan yang dilalui kini, apa saja agenda boleh meresap masuk di mana saja dan budaya ini menjadi satu senjata kepada musuh untuk membuat propaganda memecah belahkan orang Islam termasuk di Negara ini sehingga membuatkan pertelingkahan juga peperangan dikalangan sesama agama dan bangsa sendiri.
Ini telah terbukti dengan kejatuhan beberapa Negara Islam yang dahulunya kuat dan gagah tetapi kini tumbang samada dengan cara diperangi oleh senjata berat ataupun dengan melalui perbalahan rakyat Negara tersebut sendiri hasil dari resapan permainan ideologi pihak musuh luar.
Seluruh orang Melayu Malaysia amnya mesti teguh serta bersatu mempertahankan agama Islam yang dianuti serta menjadi agama rasmi Negara ini.
Orang Melayu mesti sedar juga bangkit berjuang menangkis semua cubaan jahat pihak musuh yang mulai berani mencemari kesucian agama Islam ini sambil sentiasa berwaspada kepada ancaman sebenar musuh iaitu mahu melihat Negara ini tergadai dan Melayu musnah.
Kita mesti sedar dan bangkit serta menjadikan perjuangan ini sebagai tanggung jawab yang mesti dilaksanakan disamping mengikis sifat mementingkan diri sendiri kerana apabila agama kita dicabar, diperlekehkan maka kitalah yang sewajarnya tampil menjadi benteng mempertahankannya.
Jangan anggap semua yang berlaku ini remeh dan hanya membiarkan sesuatu pihak sahaja bertindak dan kita pula berpeluk tubuh…..ini adalah kewajipan untuk semua orang Islam berjuang sebagai sebuah organisasi teguh dan bermaruah….
TUNJUKKAN KEKUATAN KITA !!!

No comments:

Post a Comment