Wednesday, December 15, 2010

NOH OMAR DIGELAR GIGOLO POLITIK SELANGOR!!

Jika sebelum ini, Khir Toyo menjadi sasaran utama Kerajaan Negeri Selangor.Khir Toyo dibiarkan terus berkuasa dengan dengan pelbagai penyelewengan. Tapi apabila Khir Toyo didakwa SPRM, Kerajaan Negeri kata ini sandiwara politik. Kenyataan yang paling bodoh Melayu CinDia pernah dengar.

Kini, Datuk Noh Omar pula diheret dengan pelbagai fitnah dari mereka. Khalid Gagap mendakwa Noh Omar seorang gigolo politik yang amat licik.

Beliau yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor telah dituduh menyeleweng projek padi di Selangor. Khalid Gagap dan kroni2 nya sedaya upaya memfitnah Noh Omar bagi memastikan Selangor kekal di tangan Kerajaan sedia ada pada PRU 13. 
 
Ternyata Khalid Gagap tidak dapat menafikan aura Noh Omar amat menakutkan beliau. Gabungan PKR, PAS dan DAP kini sedang merancang strategi bagi menjatuhkan Noh Omar dengan serangan demi serangan. Semua itu palsu sebenarnya.

KoleAyan tertarik dengan kenyataan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani ini di dalam blognya. Beliau telah mempamerkan sepucuk surat yang dihantar kepada Khalid Gagap bagi mengadakan Dialog secara terbuka mengenai isu padi ini. Ini kerana, hampir kesemua dakwaan yang dilemparkan Kerajaan Negeri adalah palsu belaka. Surat ini telah dihantar pada 12 November 2010.

Namun, sehingga hari ini, tiada sebarang maklum balas dari Khalid Gagap dan Kerajaan Negeri. Bukan sahaja tidak mendapat sebarang respon, siri fitnah Isu Padi di Selangor terus dilemparkan dalam siri Ceramah mereka. Ternyata Khalid Gagap bacul berhadapan dengan Noh Omar.

"Saya pernah menyiarkan artikel mengenai isu padi ini di mana Kerajaan Negeri sebenarnya menyekat projek Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani di Tanjong Karang. Projek Padi ini bertujuan bagi membuka lebih ruang kepada petani-petani di Selangor untuk mendapatkan hasil bagi menampung perbelanjaan seharian mereka,"
 
"Akan tetapi, Kerajaan Negeri bukan sahaja menyekat, malah mengenakan denda dan sewa tanah yang tinggi kepada petani2 yang berminat untuk menyertai projek Kerajaan Negeri itu. Kerajaan Negeri menggunakan kuasa Pembangunan Tanah sebagai batu loncatan bagi menyekat usaha murni Kementerian,"

Siapa sebenarnya yang menzalimi rakyat? Siapa yang sewajarnya dihina sebagai Gigolo Politik Selangor? UMNO Selangor mesti bangkit dari lena. Jangan hanya bergantung kepada Datuk Noh Omar semata mata untuk berhadapan dengan mereka. Kita mesti bersatu dan berani menyatakan yang benar. Khalid Gagap dan Kerajaan Negeri kini sedang rakus merampas harta milik rakyat Selangor. Apa lagi yang kita hendak nantikan?

No comments:

Post a Comment