Monday, October 18, 2010

Dahlah Pembohong, Lim Guan Eng DAP Bongkak dan Sombong! Mujahid Rawa Penipu!!!

Oleh MIM TEAM
Rakyat Pulau Pinang bangkit sekali menyatakan kekecewaan mereka terhadap pentadbiran Lim Guan Eng yang tidak kompeten dan zalim.

Utusan Malaysia melaporkan bahawa 8 pertubuhan NGO Islam Pulau Pinang telah mengadakan demonstrasi bantahan dan mengecam Lim Guan Eng, KM paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang kerana masih enggan menyelesaikan isu tanah perkuburan Islam di negeri ini.

Pemangku YDP PUMPP, Mohd Hafiz berkata, sikap sombong dan bongkak Guan Eng semakin ketara apabila deliau enggan mengadakan sebarang perjumpaan dengan mereka sehingga ke hari ini walau pun isu lot tanah kubur Islam di Jelutong telah berlarutan lama.

“Dia (Guan Eng) patut sedar diri bahawa dia kini berada di tanah Pulau Pinang dan ramai anak jati negeri ini sudah kecewa dan marah di atas sikap beliau.” tambah beliau lagi.

Demonstrasi yang di adakan di perkarangan Masjid Shaikh Yusoff di Jalan Datuk Keramat selepas solat Jumaat disebabkan permintaan NGO Islam dan 2 memorandum yang dihantar kepada MAIPP dan kerajaan negeri tidak dilayan sehingga ke hari ini.

NGO Islam itu terdiri daripada Persatuan Ulama Malaysia Pulau Pinang (PUMPP), Jemaah Islah Malaysia Pulau Pinang (JIMPP), Pesatuan Anak Jati Melayu Pulau Pinang (PAJIM), Angkatan Beliau Islam Malaysia Pulau Pinang (ABIM) dan beberapa lagi pertubuhan Islam.

Persoalannya, di manakah Mansur Osman, Malik Kassim dan Salleh Man yang kononnya wakil pemimpin Islam di dalam negeri Pulau Pinang ini? Tidur atau hanya menurut perintah sifu kaki pembohong?

Dan di manakah kelibat Mujahid Rawa, Ahli PAS Pusat, yang suatu ketika dahulu mendabik dada kononnya Pakatan Rakyat telah berjaya membantu orang Melayu memperolehi tanah perkuburan di Jelutong. Berjaya kepala otak dia!

Realitinya, Lim Guan Eng semakin tertekan dan semakin busuk di hati rakyat Pulau Pinang. MIM tidak terkejut jika satu hari nanti, Lim Guan Eng tidak lagi berdepan dengan rakyat Pulau Pinang kerana terlalu malu dan jatuh maruahnya.

Manakala pemimpin-pemimpin PAS/PKR Islam Pulau Pinang ternyata tidak boleh diharapkan langsung.
http://novandri.blogspot.com

KOLEAYAN: masih ingat lagi lelaki yang melompat atas bonet kereta lim guan eng?
“Saya perjuangkan isu tanah kubur di Jelutong bukan atas dasar parti ataupun kepentingan diri sendiri, tetapi saya berjuang untuk agama dan bangsa saya sendiri. Ke mana orang Jelutong atau yang berhampiran macam saya ini nanti hendak ditanam kalau meninggal dunia.
“Takkan hendak buang ke dalam laut mayat kita semua, walau macam mana sekalipun saya akan pertahankan isu ini sehinggalah ada pihak yang tampil ke hadapan membuat penjelasan kembali,” boleh dibaca disini

Kenapa mujahid dianggap penipu …?
“Orang Melayu kena dibela di Pulau Pinang jangan biarkan mereka hilang pedoman yang akhirnya kucar kacir dan tidak menentu. PAS pula ada kemampuan sekarang memandangkan kita berada dalam kerajaan walaupun satu kerusi,”

hebat bila bercakap depan audien orang melayu islam….lagi hebat bila berbohong untuk Lim Guan Eng;

“Ketiga ialah pertemuan dengan Ketua Menteri dan beliau sebagai ketua kerajaan setuju untuk menyelesaikan masalah yang membabitkan perkampungan Melayu atau meletakan dasar pembangunan yang menguntungkan orang Melayu sendiri,” jelasnya.
Katanya, antara kejayaan sepanjang berada dalam Pakatan Rakyat ialah orang Melayu memperolehi tanah perkuburan di Jelutong apabila dua seksyen dikemukakan.
boleh dibaca di link harakahdaily dan Pemuda Pas Penang
 
Tapi apa yang terjadi pada hari ini…? semuanya dogengan sahaja…Pas menipu demi untuk cina komunis bernama Lim Guan Eng…mana pergi mujahid rawa bersembunyi..sila perjelaskan isu ini?
baca juga : Penang:Demo Tanah Kubur,Guan Eng Bohong Selamanya

No comments:

Post a Comment