Monday, August 30, 2010

Nak bagi namewee makan telor nya sendiri

 Peguam Negara diminta bertindak tegas terhadap pemuda dari Muar, Johor, Wee Meng Cheng atau lebih dikenali sebagai ‘Namewee’ sekiranya benar dia menghasilkan klip video yang berunsur perkauman atau hasutan.Klip vedio hasutan macam mana lagi yang polis mahukan. kalau ianya bukan  klip vedio hasutan , tak mungkin ramai yang menyeru agar di ambil tindakan terhadap anak cina yang kurang ajar ini.

Macam mana  Namewee tidak kurang ajar... Sebab sebelum ini beliau telah menghina lagu Nagara Ku, tetapi beliau terlepas begitu sahaja.

Budak ini bertambah kurang ajar dengan vedio klip vedio klip beliau yang menghina orang Melayu dan agama Islam dalam satu video mengenai  berkhatan.

Pesan anak anak Melayu kepada Namewee... Jangan ingat kami tak ada telur, takut kami akan rebus telor anda sdr Namewee untuk dijadikan sarapan anda bila berada di Malaysia. Tanah air kami bukan tanah air kamu  lagi Namewee.

Kami sememangnya terlalu berharap menteri dalam negeri Datuk Hishamuddin akan bersikap tegas kali ini. No More amaran amaran.

No comments:

Post a Comment